Onder het motto ´wat kunnen we wél?´ inspireren deze uitgaves volop. Ze tonen niet alleen de inrichting van zowel complete ruimtes maar ook wordt er ingezoomd op de details ervan. Het helpt de eindklant om zich een voorstelling te kunnen maken. Hoe gaat het er in het écht uitzien? Daarnaast ondersteunen deze uitgaven de vakman om slim met tijd en middelen om te gaan.
Tekst: Jerry Helmers / Ostermann Beeld:Ostermann
Begin 2021 publiceerde het bedrijf de vierde uitgave die intussen al enkele weken geleden naar de markt is verzonden. De vijfde editie van ‘Het Magazine’ is intussen in de maak. Alle uitgaves zijn overigens nog na te bestellen om aan eindklanten mee te geven, aansluitend op het onderwerp waarin men geïnteresseerd is. De eindklant is natuurlijk lang niet altijd een particulier, deze is ook de hotel- of winkeleigenaar die bij de interieurbouwer aanklopt voor een renovatie of compleet nieuwe inrichting.
De koppeling vanuit de getoonde ruimtes naar de producten, die Ostermann allemaal kan aanbieden is overzichtelijk aangegeven en nodigt uit meer informatie via de website, de verschillende catalogi of persoonlijk bij de medewerkers van Ostermann te verkrijgen.
Naast het uitgebreide kantenband assortiment, de vele verschillende lijmen, scharnieren, lades en overig meubelbeslag, geldt dat ook voor kant-en-klare meubelfronten, het complete en toch eenvoudige plug-and-play verlichting assortiment of bijvoorbeeld meubelrolluiken en schuifdeuren. Veel van deze producten zijn online via de zogenaamde configuratoren te bestellen, net zoals (lijn) verlichting op maat of de verzonken stroom- en datablokken van EVOline.
Ostermann wordt al jaren gezien als de vertrouwde, compleet gesorteerde en betrouwbare leverancier van veel van de producten, die nodig zijn om een ruimte en de meubels daarin vorm te geven. Het bedrijf heeft een compleet assortiment in lijmen, is compleet in spoelbakken en ook in afvalsystemen en werkplaatsartikelen. Er zit veel kennis en expertise bij de contactpersonen, die graag helpen en informatie delen. Het bedrijf is feitelijk via de zeer uitgebreide online omgeving gedurende alle dagen van de week continu bereikbaar.
Door de enorme voorraden kan Ostermann ook in bijna alle gevallen snel en betrouwbaar leveren. Dat alleen al levert natuurlijk de nodige tijdwinst op. En tijd is misschien wel het meest kostbare. Het moge duidelijk zijn: dáár ligt dus de grootste winst. Alles uit één hand, één order, één factuur, één aanspreekpunt, vanaf één meter of één stuks. Stelt u zich eens voor dat uw medewerker, die verantwoordelijk is voor de inkoop, niet meer hoeft te zoeken en daardoor snel en slank het gezochte product en het inkoopproces kan organiseren. De uren die dat uw medewerker en dus ook uw organisatie oplevert, kunnen elders worden ingezet en leveren zo weer zelf het nodige op.
Dat is dus dubbelop gunstig!