Platform voor de interieurbouwbranche
Hybride event-platform demonstreert knowhow van Hettich wereldwijd

Hybride event-platform demonstreert knowhow van Hettich wereldwijd

Sinds corona bestaat er voor niemand meer een ‘normale’ beursplanning. Zal er opnieuw een lockdown komen? Zullen er klanten zijn die niet naar de beurs willen of mogen komen? Wat is de beste bescherming voor de gezondheid van personeel, klanten en partners, zolang er nog geen vaccin is? Deze vragen heeft men zich de afgelopen maanden ook bij Hettich gesteld – en uiteindelijk is er een helder besluit genomen. Het antwoord voor 2021 luidt: ‘HettichXperiencedays’.

Dynamisch platformprincipe

Met pioniersgeest en de moed om ook nieuwe dingen te proberen, organiseert Hettich komend jaar als eerste bedrijf uit de toeleveringsindustrie een in deze vorm ongekend evenement. Zolang de ontwikkelingen nog onberekenbaar zijn, heeft het voor Hettich de hoogste prioriteit om de risico’s voor alle partijen zo klein mogelijk te houden. “Met onze ‘HettichXperiencedays’ geven wij in 2021 een duidelijk signaal af”, aldus bedrijfsleider Uwe Kreidel.

“Dit nieuwe, dynamische event-platform is revolutionair voor onze branche. In deze onzekere tijden biedt dit voor iedereen de grootst mogelijke flexibiliteit en zodoende maximale reikwijdte. Wij nodigen onze klanten en partners uit de hele wereld van harte uit om hieraan deel te nemen, geheel op hun eigen voorwaarden en zoals zij dat willen. En iedereen kan 2021 gegarandeerd een buitengewone Hettichbelevenis verwachten.”

Grote megatrends

Medio maart is het zover: de countdown voor de wereldwijde start van de ‘HettichXperiencedays’ is dan begonnen. In 2021 presenteert Hettich nieuwe ideeën en concepten over de grote megatrends: verstedelijking, individualisering en New Work. Dit gebeurt voor het eerst in een gloednieuw, hybride formaat. De grote megatrends zetten de toon: in 2021 presenteert Hettich meer design, meer functionaliteit en meer gemak met frisse, creatieve oplossingen voor grote en kleine ruimtes, voor flexibel, stedelijk wonen in kleine ruimtes, voor nieuw werk en thuiskantoren, voor winkels en hotels, en ook voor buitenruimtes. Fabrikanten, vakmensen en toeleveranciers van Hettich kunnen uit eerste hand zien welke oplossingen te gebruiken zijn om in te spelen op de veranderende eisen van hun klanten.

Online en offline

Als hybride evenement zullen de ‘HettichXperiencedays’ vanaf medio maart zowel online als offline enkele weken duren en een uitgebreid programma met vele diensten aanbieden – 24 uur per dag en wereldwijd oproepbaar. Indien mogelijk kunnen bezoekers bij diverse locaties van Hettich zich in de showroom onderdompelen in de meest uiteenlopende meubelwerelden. Vanzelfsprekend is overal voor de noodzakelijke hygiëne- en veiligheidsmaatregelen gezorgd. 

De countdown loopt: medio maart start Hettich wereldwijd voor het eerst de ‘HettichXperiencedays 2021’ als hybride mega-evenement.

Maar ook partners en klanten die door de pandemie niet in staat zijn de tentoonstellingen persoonlijk te bezoeken, hoeven geen highlights te missen: alle onderwerpen en hoogtepunten kunnen desgewenst worden ervaren in het digitale portaal van HettichXperiencedays. Wie zich online als vakbezoeker registreert, heeft exclusief toegang tot het volledige aanbod van producten en diensten in zes talen: gratis en 24 uur per dag biedt xdays.hettich.com een schat aan informatie, media en diensten, maar ook digitale hulpmiddelen waarmee bezoekers ook hun eigen virtuele ontdekkingsreizen kunnen maken. 

Het HettichXperiencedays-platform maakt het voor geregistreerde gebruikers ook mogelijk om persoonlijk evenementen te plannen en virtueel deel te nemen aan live-evenementen zoals vaklezingen en workshops.

Geïnteresseerde vakbezoekers kunnen zich nu al online voorregistreren op het nieuwe webportaal xdays.hettich.com.  

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.