Magazines / Nr 02 2016

Nr 02 2016

Kennis leidt tot kwaliteit

Wat is kwaliteit? Daar kun je over discussiëren. Want kwaliteit bestaat tenslotte in diverse gradaties.

Bij Binnenwerk zijn wij van mening dat al onze partners telkens weer de juiste kwaliteit leveren. Niet alleen als het om hun eigen vakgebied gaat, maar ook als het gaat om het kiezen van projecten of innovaties die wij in ons blad aan u mogen prese teren zodat de lezer een optimaal beeld krijgt van de situatie in de markt.

Het begrip kwaliteit staat ook centraal bij Design District; de vakbeurs die van 1 tot en met 3 juni plaatsvindt op het Hembrugterrein bij Taets in Zaandam. Een vakbeurs waar de professionele designliefhebber veel inspiratie op kan doen. Design District is inmiddels uitgegroeid tot een geliefd vakevenement voor interieurdesign in Nederland waarbij kwaliteit en kleinschalig-heid centraal staan. De 150 exposanten zorgen met hun producten voor de juiste inspiratie. Een belangrijk aspect is dat alle productcategorieën evenredig aan bod komen. Verlichting, sanitair, tegels, vloerbedekking, materialen en kantoor-, woning- plus projectinrichting: alles onder één dak!

Middels een voorbeschouwing op de beurs zelf, maar ook door een aantal deelnemers iaan het woord te laten, hopen wij uw nieuwsgierigheid te prikkelen om begin juni dit event te bezoeken. Het blijft toch altijd weer van belang om als branchegenoten elkaar te ontmoeten. Waar kan dat beter dan op een beurs waar je als vakman in relatief korte tijd toch met veel collega’s kunt bijpraten of in ieder geval weer bent bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen?

Wie up-to-date blijft, beschikt over kennis. Wie over kennis beschikt, ontwikkelt de eigen kwaliteit. Kennis is kracht. Kennis is macht. Deze drie elementen zijn gezamenlijk een uitstekende basis voor kwaliteit.

Maar zoals gezegd: bij al onze partners is de lezer gegarandeerd van de juiste kwaliteit. Ook in deze voorjaarseditie van Binnenwerk presenteren wij diverse artikelen die uw kennis over ontwikkelingen in de branche zullen vergroten. Zo maakt supermarktketen Jumbo forse stappen in haar ontwikkeling. Het familiebedrijf werkt tevens sterk aan het verder uitwerken van nog meer kwaliteit. Dit doet het door het openen van diverse Foodmarkts. Een concept dat is geïnspireerd door de behoefte van de klant aan vers en gezond eten tegen een lage prijs. Optimale kwaliteit dus. Dit was al eerder in Breda en Amsterdam gerealiseerd en in 2015 werd het concept ook in Veghel geopend. Bestra Interieurbouw was hier intensief bij betrokken.

Verder vertelt Giessen Woodcoat in deze editie over de innovatieve techniek: poedercoaten op MDF. Maar er is nog veel meer: Intersteel werkt aan kwaliteit door te letten op details. Dankzij deze specialist is de deurkruk een essentieel verlengstuk van zowel het interieur als de persoonlijkheid van de bewoner geworden. Zij laten dit ook zien tijdens de aanstaande Design District beurs.

Voldoende reden om deze nieuwste uitgave van uw vakblad eens goed door te spitten. Voor uzelf, maar ook als voorbereiding op die vakbeurs. Wij wensen iedereen veel leesplezier en goede beursdagen.

Rob Buchholz
Namens het team van Binnenwerk

Ik wil graag een proefexemplaar of abonnement.

Ik wil graag een: