Met deze jubileumuitgave viert Binnenwerk het 10-jarig bestaan als hét vakblad voor de interieurbouwmarkt. Koninklijke CBM feliciteert Binnenwerk en Louwers Mediagroep van harte met deze mijlpaal!
Het vroeg moed en doorzettingsvermogen om te starten met een magazine tijdens de economische crisis die toen heerste. Ook meubelfabrikanten en interieurbouwers hebben destijds harde klappen gekregen, de helft van de werkgelegenheid in onze branche verdween. Het ledenaantal van CBM kelderde flink. Gelukkig is de stijgende lijn teruggekomen en zijn er vele trouwe leden bij CBM aangesloten, nu zo’n 500.
Momenteel is de markt wat onzeker door de coronacrisis al neemt het vertrouwen van ondernemers toe. Consumenten
geven geld uit aan een mooie woonomgeving en ook de business-to-business markt laat vertrouwen zien in de toekomst en in onze mooie bedrijven. Er zijn bedrijven die hun nek durven uitsteken en investeren. Door juist nu te investeren in duurzaamheid en slimmer werken, kunnen bedrijven straks sneller profiteren van een aantrekkende markt. Maar hoe pak je dat aan?
Elke ondernemer is een duizendpoot – maar je hoeft niet alles alleen te doen. Je kunt altijd aankloppen bij CBM. Wij adviseren ondernemers op de meest uiteenlopende gebieden. Voor CBM-leden zijn er geen extra kosten verbonden aan deze dienstverlening. Aarzel dan ook vooral niet om contact op te nemen. Geen vraag is ons te gek. Naast de uitgebreide individuele en collectieve dienstverlening, lobbyen wij in binnen- en buitenland om voor onze leden een zo goed mogelijk klimaat te creëren. En natuurlijk doen wij nog veel meer voor de branche: