Platform voor de interieurbouwbranche
Online groothandel meubelbeslag gegroeid naar 4.000 producten; en… het worden er 15.000!

Online groothandel meubelbeslag gegroeid naar 4.000 producten; en… het worden er 15.000!

Als je met Niels Ettema en Ferniand Vos van Duovorm in gesprek bent, dan weet je dat je tevreden geluiden hoort van praktische rasondernemers die in 2013 exact wisten welke niche ze in de markt konden aanspreken. Intussen, 6 jaar later is de leverancier van professioneel meubelbeslag gegroeid naar een assortiment van 4.000 producten. Eind dit jaar (2019) zal het aantal 15.000 zijn. Ook het aantal medewerkers is flink gestegen.

Een waar succes dus het online bestelplatform, dat intussen ook in de keukenbranche steeds bekender wordt. De kracht? Niels: “Bijna 100% van alle A-merken is bij ons verkrijgbaar. Geen enkele andere webshop in Nederland kan dat navertellen. Daardoor hebben wij een unieke positie verworven.”

Ook de keukenbouwer, keukenleveranciers en meubelzaken ontdekken het gemak van Duovorm. Het serviceniveau naar de consument kan namelijk omhoog. “We hebben daar drie redenen voor”,  zegt Ferniand.

“Als eerste kan men meteen contact met ons opnemen als de klant in de zaak staat omdat er – bijvoorbeeld – een onderdeel stuk is van een geleverde keuken. Wij kunnen het meteen leveren. Of het nu om een scharniertje gaat. Of om een hele besteklade. Wij hebben het.”

“Ten tweede zijn we er voor de aanvullingen. Als een keuken is geleverd en gemonteerd, dan kan het altijd voorkomen dat de klant toch nog aanvullend beslag wil hebben. Of dat er per ongeluk iets ontbreekt bij de levering. Kan altijd gebeuren. Maar niet getreurd: wij kunnen het hier ook meteen leveren. Geen lange wacht- en levertijden meer bij de fabrikant.”

“Tot slot zou ik zelfs ook willen zeggen dat onze webshop inspiratie biedt. Al bij de consumentenoriëntatie op weg naar de aankoop van een keuken.  De consument kan in overleg met zijn keukenleverancier eens kijken wat voor passends er te leveren valt buiten het standaardassortiment om.”

De twee ondernemers hebben grootse plannen voor 2019, die overigens al ver gevorderd in de steigers staan. “Ergens dit jaar zullen we een tweede (!) website lanceren met een uitbreiding van het assortiment. Het is onze missie om de keukenbouwers, keukenleveranciers en meubelzaken te ontlasten; die kunnen we – als het platform online is – nog verder gaan waarmaken.”    

Tekst: Jerry Helmers   Beeld: Duovorm

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.