Niet alleen Binnenwerk viert haar 10-jarig bestaan. Ook LMC Benelux viert dit jaar haar eerste jubileum als beslag-leverancier in de lage landen. In de schoot van het moederbedrijf ontpopte deze Game Changer zich vlotjes met een sterke visie tussen de gevestigde waarden. We spraken met Philip Maljers, sinds de oprichting in 2010 Managing Director, over het groeiende succes.
Maljers: “Waarom reeds 3500 klanten vaker voor ons kiezen? Zij realiseren meubel- en interieurbouw op maat voor veeleisende eindklanten en daarom vind je bij LMC uitsluitend kwaliteitsproducten van A-merken én dito service. We zijn geen supermarkt of traditionele groothandel, maar een gespecialiseerde partner die geen concessies doet als het om de kwaliteit gaat. Als geen ander beseffen wij dat de vakman het beste van zichzelf moet geven om zijn maatwerk met passie en trots af te leveren. Die wil daarvoor erkend en gerespecteerd worden. En wij samen met hen. Zij mogen terecht trots zijn op het resultaat van hun werk dat steeds opnieuw een exponent is van de vakkennis waarmee zij zich onderscheiden. Vooral de kleine tot middelgrote bedrijven helpen wij graag vooruit met alles wat wij hen kunnen bieden.
“Dit ambacht is snel geëvolueerd naar krachtige en kleinschalige slagvaardigheid door het slim inzetten van nieuwe technologie en digitaal aangestuurde productie. Alles draait om kwaliteit én efficiëntie om de effectiviteit te maximaliseren. Iedereen probeert zich maximaal te organiseren om de rentabiliteit te behouden of te verbeteren. Die combinatie is vaak een uiterst lastige evenwichts-oefening, zeker in deze moeilijke tijden.”
“De kans op fouten verkleinen, zorgen dat men niks vergeet, het aanbieden van setreferenties in plaats van een puzzel aan losse componenten. Maar ook het verzorgen van duidelijke en volledige informatie, het nakijken van orders op volledigheid, intelligent de voorraad bewaken, compleet en foutloos leveren, productopleidingen faciliteren, proactief communiceren, een online bestelplatform dat eenvoudig en gebruiksvriendelijk is en het helpen besparen van tijd. Eigenlijk kan ik zo nog wel even doorgaan. Wist je dat 86 procent van de orderlijnen online besteld worden? Dat wij een uitleveringsgraad hebben van 98 procent met een foutenpercentage dat ongekend laag is in deze markt? Dergelijke performance is het resultaat van 95 jaar expertise met een passie voor verregaande service.”
“Doorgaan op ons elan en klanten inspireren om ervoor te blijven gaan. We ondergaan intern een grondige transformatie door ons te wapenen tegen de snel veranderende wereld. Het digitale tijdperk willen we combineren met het humane, waarbij we het nieuwe eco-systemen in gedachten houden. Eind dit jaar lanceren we een nieuwe catalogus boordevol innovaties en oplossingen voor trends die de komende jaren de markt zullen veranderen (urbanisatie, telewerk, functioneel en ergonomisch design). We zetten daarmee onze ambitie kracht bij. Volgend jaar starten we de bouw van onze nieuwe vestiging en overschrijden we de kaap van 10 miljoen euro. Daarmee zitten we perfect op schema om verder onze stempel te drukken op deze boeiende markt!”
Neem dan rechtstreeks contact op met LMC Benelux NV.
Contact opnemen