Platform voor de interieurbouwbranche
Jubileumeditie Interieur Collectie Dagen groeit met ruim 200 merken

Jubileumeditie Interieur Collectie Dagen groeit met ruim 200 merken

De komende editie van Interieur Collectie Dagen op 15, 16 en 17 september in Gorinchem is flink aan het groeien. Meer dan 200 merken worden tijdens deze tiende editie gepresenteerd. Het aanbod is daarbij heel divers met een verdeling in de segmenten vloeren, raamdecoratie, wandbekleding en interieurstoffen. Tijdens het 10-jarig jubileum van Interieur Collectie Dagen zijn de nieuwste collecties van merken als Luxaflex, Sunway, Eijffinger, Kobe Interior Design, T&G Wood, Floer, Masureel, Koninklijke Peitsman, Interfloor en PPC te ontdekken.

Naast de ruim 200 merken is er ook een sprekersprogramma en een workshopprogramma met bekende interieur influencers. De eerste namen zijn nu bekend: Carin Frijters (voorzitter BNS Crisp), Andrea de Groot (Living Hip) en Marieke Rijksen (Whispering Bold Interior Design), Gaby van Gestel (trendresearcher), Aafje Nijman (trendwatcher), het interieurbloggersduo w/Style (Vosgesparis en beeldSTEIL) en Marina van Maanen (Veel Woongeluk). “We zijn erg blij met deze sprekers. In de verschillende sessies nemen zij de bezoeker mee in hun vakgebied en worden soms prikkelende stellingen behandeld met als doel de bezoeker nieuwe inspiratie te geven voor zijn of haar business”, zegt Mascha de Bruin namens Interieur Collectie Dagen.

Inspiratiecafé powered by Luxaflex Nederland
In het nieuwe Inspiratiecafé dat in samenwerking met Luxaflex Nederland wordt opgezet, gaan interieurbloggers de interactie aan met de retailers en helpen ze hen door te groeien in hun business door middel van workshops. Andrea de Groot en Marieke Rijksen laten de woninginrichters zien hoe zij een insta-worthy winkel-look en unieke beleving creëren waar de consument warm voor loopt. Ook geven zij social media tips en vertellen zij hoe woninginrichters op een stijlvolle en authentieke manier in het oog springen.

Het interieurbloggersduo w/Style vertelt tijdens hun workshops hoe ondernemers kunnen samenwerken met influencers en hoe deze content voor meer naamsbekendheid kan zorgen. Op de dinsdag licht Marina van Maanen toe welke stappen de retailer gaan helpen om duurzaamheid goed te kunnen communiceren in de storytelling van hun producten.

Inspiratietheater
In de sessie van Carin Frijters vertelt ze hoe fabrikanten, groothandels, stylisten en retailers beter kunnen samenwerken om sterker aan te sluiten op de wensen van de consument. Daarnaast neemt trendresearcher en keynote speaker Gaby van Gestel de retailers mee op een visuele reis langs de nieuwste retailtrends en de kansen hiervan. Trendwatcher Aafje Nijman geeft in haar presentatie een blik op ‘irresistible, woontrends 2020’ (de trends die ze ontwikkeld heeft voor brancheorganisatie INretail).

Voor tickets en het volledige sprekers- en workshopprogramma, ga naar www.interieurcollectiedagen.nl. In aanloop naar Interieur Collectie Dagen 2019 wordt het programma nog verder aangevuld met een aantal sprekers. De namen hiervan worden later bekend gemaakt.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.