Platform voor de interieurbouwbranche
En, de beste B2B webshop van Nederland is…

En, de beste B2B webshop van Nederland is…

De webshops baars-bloemhoff.nl en stiho.nl hebben op donderdag 28 maart een Shopping Award gewonnen in de categorie beste B2B webshop van Nederland! Johan van der Meer, Formule Manager bij Baars & Bloemhoff is vanzelfsprekend een tevreden man: “We zijn als de Stiho Groep ongelooflijk trots op deze prijs voor onze e-commerce activiteiten. Samen maken wij onze webshops elke dag een beetje beter!”

Uit het juryrapport sprak veel waardering voor de Baars & Bloemhoff website waarmee volgens de jury de koppeling van de website met de webshop – sterke inspiratie in combinatie met transactie – uitstekend zijn uitgewerkt. 

“Met de input van onze klanten werken we dagelijks aan nieuwe functionaliteiten om het gebruiksgemak naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast verrijken wij met ons team dagelijks ons platform met nog meer informatie en inspiratie. Zo hebben wij recentelijk bij diverse producten informatieve video’s toegevoegd en voegen wij wekelijks nieuwe referentieprojecten van klanten toe aan onze website”, legt Johan uit. 

Dat dit inmiddels zijn vruchten afwerpt erkent ook de vakjury. Het keurkorps van de Shopping Awards constateert over de hele linie dat Baars & Bloemhoff haar klant online steeds beter bedient: “Inspiratie en oriëntatie krijgen veel aandacht en ook de social media kanalen zijn erg vooruitstrevend.”

B2B webshop

De webshop in al haar uitingen.

 

Ontdek de redenen van het winnen! “Met regelmaat updaten wij onze website en lanceren wij nieuwe functionaliteiten”, vervolgt Johan.“Wil je eenvoudig en snel al je gewenste producten per project in één duidelijk overzicht? Bij elk product makkelijk je eigen referentie plaatsen? En direct je favoriete producten bestellen met slechts één klik op de knop? Dan biedt onze nieuwe functionaliteit ‘bestellijsten’ de ultieme uitkomst.”

Verbeterde zoekfunctionaliteit  
“Razendsnel vind je altijd het product of advies wat je zoekt. Uit feedback van onze klanten kwam vorig jaar namelijk naar voren dat met name de zoekfunctie verbeterd kon worden. Met trots kunnen we nu dus meedelen dat we een goede verbeterslag hebben bereikt met de zoekfunctie in het systeem. Dat laat ons nu dus uiteraard niet stilzitten; we zoeken continu de interactie met onze klanten op. Alleen dán ontdekken we waar het steeds weer beter en optimaler kan!”   

B2B webshop

Dennis Weening presenteerde de uitreiking.

 


Over de Award
De Stichting Shopping Awards (voormalig Thuiswinkel Awards), reikt jaarlijks verschillende awards uit aan de beste (web)winkelbedrijven van Nederland. Dit jaar vielen naast Baars & Bloemhoff onder andere ook Albert Heijn, Wehkamp en Bol.com in de prijzen. De stichting is in 2001 opgericht en heeft als doelstelling het organiseren én financieren van onafhankelijke award-verkiezingen voor de branche. In 2017 heeft de stichting een naamswijziging ondergaan. De stichting is toen omgegaan van Thuiswinkel Awards naar Shopping Awards.       

Met de uitreiking van de Shopping Awards beoogt de stichting een positieve bijdrage te leveren aan e-commerce – het verkopen van producten en/of diensten online aan consumenten, thuis, op het werk, onderweg, in de winkelstraat of online in de winkel. In maart 2019 werden de Shopping Awards voor de 18e keer uitgereikt. 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.